ابعاد یخچال فریزر ساید بای ساید بوش

Wiki Article


سنسور FreshSense نیز به طور مداوم دمای یخچال و فریزر را کنترل می کند و دمایی مناسب با مواد موجود در داخل یخچال را به وجود می آورد. قابلیت آب سرد کن و یخ ساز نیز برای این ساید بای ساید بوش در نظر گرفته شده که در کوتاه ترین مدت آب و یخ سالمی را در اختیارتان قرار می دهد. طراحی هوم بار که شبیه به یک قفسه بر روی درب یخچال می باشد بدون باز کردن درب اصلی یخچال مواد خوراکی ضروری را در اختیارتان قرار می دهد. از دیگر ویژگی های این یخچال فریزر بوش می توان به انجماد سریع با ظرفیت 11 کیلوگرم در 24 ساعت، سیستم بدون برفک و لامپ های LED اشاره کرد. یخچال ساید بای ساید KAG90AI20N از جمله تولیدات خوش ساخت و باکارایی بالاست که در کمپانی بوش تولید شده است. این یخچال ساید بای ساید بوش با فناوری ها و قابلیت های متنوع ساخته شد تا رضایت کاربران و مصرف کنندگان را به همراه آورد.


ابعاد یخچال فریزر ساید بای ساید بوش

قسمت یخچال، بسیار جادار و دارای three کشو از جنس شیشه نشکن است که علاوه بر بخش داخلی، می توانید روی درب این یخچال، شیشه ها و قوطی های زیادی بچینید. قسمت فریزر این یخچال ساید بای ساید، مجهز به 3 کشو برای نگهداری و منجمد کردن انواع مواد غذایی می باشد. یخچال بوش مدل KAG90AI20 تولید شده شرکت بوش است که با ظاهری زیبا دارای امکانات و فناوری های پیشرفته است.


قیمت یخچال فریزر ساید بای ساید بوش المان


فریزر نیز شامل three کشو است که امکان تفکیک بندی مواد غذایی را به شما میدهد تا دسترسی راحت تری به آنها داشته باشید. سیستم خنک کنندگی MultiAirflow برای هر یک از قسمت‌های فریزر و یخچال به صورت جداگانه عمل می‌کند تا هوای فریزری و بسیار سرد وارد بخش یخچال نشود. این سیستم در یخچال ساید 60A40NE می‌تواند همواره هوا را در حالت جریان دهی نگه دارد تا هوا به صورت یکنواخت در سراسر محفظه پخش شده و به ماندگی و طراوت مواد غذایی کمک کند. عملکرد این یخچال به صورت بدون برفک یا همان NoFrost می‌باشد، با این قابلیت از یخ‌زدگی مواد غذایی جلوگیری می‌شود که باز هم بوش تازه ماندن مواد غذایی را در اولویت قرار داده است. ساید بای ساید KAG90AI20 بوش در کلاس بهره وری انرژی A+ قرار دارد و این به معنای مصرف پایین انرژی در این مدل می باشد و اینکه لازم نیست پس از خرید ساید بای ساید بوش KAG90AI20 هزینه ها بالایی را برای مصرف برق پرداخت نمایید.


در این قسمت فیلتر تصفیه آب قرار دارد که آبی سالم را بنوشید؛ این فیلتر قابلیت تعویض دارد و لازم است در دوره های زمانی آن را تعویض نمایید. درب مقابل نیز میزبان هوم بار است که خوراکی های کوچک و یا بطری ها را در این محفظه بچینید و بدون نیز به باز کردن درب به آنها دسترسی داشته باشید و در نتیجه هوا خنک هدر نرود و در مصرف انرژی صرفه جویی خواهد شد. این امکانات داخلی و خارجی یکی از بهترین یخچال ساید بای ساید بوش را ایجاد می کند که در قالب ساید بای ساید KAG90AI20N خود نمایی می کنند. همان طور که اشاره کردیم یخچال ساید بای ساید بوش مدل KAD80A104 دارای ظرفیتی معادل 438 لیتر است که این فضا 4 طبقه و three کشو را در اختیار شما قرار می دهد؛ جنس پیرکس یا همان شیشه نشکن نیز خیال ما را از عمر طولانی این قسمت ها آسوده کرده است.


دفترچه نحوه استفاده از یخچال بوش هنگام خرید محصول به زبان فارسی نیست، بدین منظور برای دانش بیشتر شما کاربران عزیز به آموزش نحوه استفاده از یخچال فریزر بوش به زبان فارسی پرداخته ایم. یکی از تکنولوژی های جدید که یخچال ساید بای ساید KAG80A404 مجهز به آن می باشد، فیلتر بهداشتی جهت تصفیه هوای داخل یخچال است. با استفاده از این امکان که مجهز به فن می باشد، یخچال ساید از انواع باکتری و قارچ و... پاک سازی می شود و بوی بد داخل یخچال را از بین می برد و می توانید از مواد غذایی سالم تر و بهداشتی تر استفاده نمایید. قیمت یخچال ساید بای ساید ال جی 34 فوت


یخچال KAD80A404 با ظرفیت 438 لیتر دارای طبقاتی از جنس شیشه مقاوم و با قابلیت تنظیم ارتفاع میباشد که که فضای بزرگی را به شما ارائه می دهد و دیگر لازم نیست نگران کمبود فضا برای محصولات و مواد غذایی خود باشید. فریزر KAD80A404 با ظرفیت 230 لیتر به صورت بدون برفک طراحی شده و حجم زیادی از مواد غذایی را درون خود جای میدهد. راهنمای یخچال بوش را برای شما عزیزان در آی.پی امداد شرح داده ایم تا با دانش و آگاهی به استفاده از یخچال فریزر و ساید بای ساید بوش BOSCH خود بپردازید.


حدالامکان یخچال کنار دیوار قرار نگیرد و در صورت اجبار حداقل ۱۱۰ سانتی متر فضا برای یخچال در نظر گرفته شود. از لحاظ ارتفاع با احتساب بادخور برای بالا می توانید از اندازه ۱۹۰ سانتیمتر برای طراحی استفاده کنید. عمق یخچال به واسطه اینکه از عمق کابینت بیشتر است باید یخچال را در جایی قرار داد که این عیب را بپوشاند یا به وسیله طراحی کابینت هایی با عمق بیشتر در کنار یخچال، این معضل را حل و فصل کرد. در طراحی، ما با عمق یخچال تقریبا کاری نداریم ولی از لحاظ ارتفاع چون معمولا از کابینت بالای یخچالی استفاده می شود، حتما باید ارتفاع را بدانیم و از لحاظ عرض هم باید برای یخچال فضا در نظر بگیریم.


کاربران با خرید این محصول می‌توانند دما را به صورت دیجیتال الکترونیک کنترل نمایند و دمای یخچال و فریزر به صورت جداگانه کنترل می‌شود. به این صورت تقریبا هیچ رطوبتی در داخل فریزر باقی نمانده و برفکی ایجاد نمی شود . کشوهای عمیق ساید بای ساید بوش، فضای ذخیره‌ سازی بسیار بیشتری را برای یخچال و فریزر فراهم می‌ آورد. عمیق‌ تر و بزرگ‌تر بودن این کشوها، امکان می‌ دهد تا مواد غذایی را به سادگی در کشو قرار داده و از آن خارج کرد.


ابعاد یخچال فریزر ساید بای ساید بوش

ساخت کشور کره است که دارای سه سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش است. با وجود یخ ساز خودکار می‌توانید دسترسی سریعی را به تکه‌های یخ داشته باشید. استفاده از مطالب فروشگاه اینترنتی سیوان شاپ فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است. کليه حقوق اين سايت متعلق به تیم سیوان شاپ (فروشگاه آنلاین سیوان شاپ) می‌باشد.


قیمت روز یخچال فریزر ساید بای ساید بوش


این سیستم در صورت مشاهده ی هرگونه تغییر دما نسبت به تنظیمات اعمال شده، به تنظیم مجددا دما پرداخته و دمای یخچال فریزر را همیشه به صورت تنظیم شده حفظ میکنند. یخچال فریزر ساید بای ساید بوش مدل KAG80A104 مجهز به کمپرسور اینورتر خطی است که یکی از جدید ترین و با کیفیت ترین کمپرسور های حاضر در جهان است. این کمپرسور صدای بسیار کمی را ایجاد میکند زیرا سبب کاهش اصطکاک شده که در نهایت به کاهش آلودگی صوتی حاصل از آن میپردازد. درب‌های یخچال بوش K80 از نوع استیل ضد زنگ است و به همین دلیل یک نقطه قوت برای این یخچال محسوب می‌شود.


برای دیدن سایر یخچال های موجود در فروشگاه بانه بازار لطفااینجاکلیک کنید. شما هم نظرات خود را درباره این محصول ارسال کنید تا دیگر خریداران نیز از تجربه شما در ارتباط با این محصول بهره مند شوند. با توجه به محدودیت ارتفاعی که دارید ، و اکثر یخچال های ساید ارتفافی برابر با 175 تا a hundred and eighty سانتی متر را دارا می باشند. واقعا ممنونم مطلبی که در ارتباط با یخچال ساید نوشته اید واقعا کمکم کرد و به دردم خورد ممنونم از شما ، خیلی وقت بود دنبال همچنین مطلب کاملی در ارتباط با یخچال ساید بودم. پرایمر تثبیت کننده آرایش کنویس مدل آرگان حجم ۲۰ میلی لیتر دیجی کالا مسترنکست. آخرین قیمت واقعی خرید و فروش اینترنتی ، نقد و بررسی ، مشخصات ، انواع کرم پودر و پنکک کنویس Kenvis به همراه بررسی های تخصصی و اخبار و مقالات مرتبط.


ابعاد یخچال فریزر ساید بای ساید بوش

در یخچال فریزر بدون برفک بوش مدل KAN60A40، رطوبت هوا بجای اینکه روی بدنه یخچال و مواد غذایی بنشیند و باعث برفک شود در اواپراتور پره ای مرکزی جمع می شود. این چیلر رطوبت هوایی که از فریزر خارج می شود را به صورت خودکار و مداوم می گیرد. در ادامه رطوبت گرفته شده خارج، و در محفظه مخصوص و با استفاده از حرارت کمپرسور تبخیر می شود. به این ترتیب رطوبت دستگاه گرفته می شود، به این معنی که تقریبا هیچ برفکی تشکیل نمی شود. در یخچال بوش KAG 90AI20 با استفاده از سیستم جریان هوای چندگانه MultiAirflow، هوای مرطوب و خنک، به طور مساوی در در داخل کشو ها، به منظور تازگی بیشتر و ماندگاری طولانی تر مواد غذایی توزیع می شود. این سیستم به کمک فن چندین دریچه که در زیر هر قفسه قرار گرفته جریان هوای سرد را در تمام سطوح یخچال پخش می کند.


این محفظه به محفظه ی نگهدارنده مشهور است دارای تکنولوژی خاصی در ساخت می باشد که قادر است مواد غذایی را به مدت بسیار طولانی تازه و سالم نگه دارد. با وجو این فیلتر های تصفیه هیچ گونه بوی نامطبوعی در داخل یخچال ایجاد نمی گردد و هوایی کاملا سالم و پاکیزه در در داخل یخچال حاکم است. هوم بار غیر از طراحی مدرنی که دارد دسترسی به انواع نوشیدنی را برای کاربر راحت کرده است و او را از باز کردن درب یخچال برای برداشتن بطری و نوشیدنی بی نیاز کرده است که این خود باعث صرفه جویی در انرژی یخچال می گردد که بسیار کارآمد است. محصولات، در فروشگاه کاشانه با تضمین اصالت کالا، گارانتی کتبی طولانی مدت و در کوتاه‌ترین زمان به دست شما می‌رسند تا تجربه‌ای دلپذیر از یک خرید امن را داشته باشید.


این موتور به دلیل استحکام و قدرت بالایی که دارد صدای کم 43 دسی بل را داراست و آرامش را به آشپزخانه تان هدیه میدهد. عمر موتور این دستگاه نسبت به یخچال های دیگر دارای دوام و عمر طولانی است و سالیان زیادی کار میکند. و در صورت قطعی برق، یخچال سرما را به مدت 22 ساعت حفظ میکند تا آسیبی به موادغذایی نرسد.


فروش یخچال و فریزر ساید بای ساید بوش


سیستم انجماد و خنک کننده‌ی سریع، فیلتر آب داخلی، محفظه‌ی بار، امکان یخ‌زدایی خودکار، قفل کودک، اخطار باز ماندن درب و اتصال به شیر آب شهری می باشد. این قابلیت به صورت دکمه ای روی یخچال فریزر تعبیه شده است و مواد غذایی را با بالاترین سرعت منجمد می کند.این قابلیت باعث می شود که مواد غذایی فریز شده تا مدت زمان طولانی باقی بمانند و طعم و بوی خود را از دست ندهند. وب سایت شهر بوش یک فروشگاه اینترنتی است که در آن می‌توانید محصولات بوش را با بهترین قیمت و آسودگی خاطر از بابت اصل بودن خریداری نمایید. باید در خرید یخچال ساید دقت کافی را داشته باشید تا حتما یخچال خریداری شده دارای ارتفاعی برابر با a hundred seventy five سانت را داشته باشد و الی هیچکاری جزو افزایش ارتفاع مفید نمی شود انجام داد. که در ادامه در داخل جدول به طور کامل اندازه یخچال ساید بوش را برای شما شرح خواهیم کرد .


ابعاد یخچال فریزر ساید بای ساید بوش

این فناوری موجب تبخیر و خارج نمودن آب و رطوبت موجود در فریزر میشود تا از برفک زدن آن به طور دائمی جلوگیری کند. 26 اردیبهشت 1399سلام ، قطرات آب ارتباطی به فن ندارد ، مشکل در برودت یا سرما دارید . مقداری آب جوش را در ناودان فاضلاب بریزید و با اضافه کردن نمک یخ های ایجاد شده در یخچال را اب کنید.


خرید یخچال فریزر ساید بای ساید بوش


همانطور که می دانید یخچال و فریزرهای بالا پایین تک یخچال هستند و دارای دو درب، یک درب در قسمت بالا و یک درب در قسمت پایین می باشد. عرض این یخچال ها نسبت به برند تولید کننده و ظرفیت خود یخچال ها متفاوت است. کسانی که فضای زیادی ندارند و به دنبال یخچالی جمع و جور هستند یخچال فریزر بالا پایین گزینه ای مناسب می باشد. برای تراز کردن یخچال می توانید به مقاله « تراز کردن یخچال، چگونه یخچال و فریزر را تمیز کنیم » مراجعه کنید. در فضای داخل یخچال بوش 90AW204 سه طبقه ی شیشه ای نشکن وجود دارد که دو طبقه ی آن قابلیت تنظیم ارتفاع را دارد.


شرکت آلمانی بوش با ساخت یخچال های دو درب فریزر پایین یک محصول جمع و جور و شیک را به بازار عرضه نموه که برای خانواده های کم جمعیت مناسب است. قسمت فریزر یخچال معمولا دو کشوی مجزا داشته که ظرفیت بالایی برای نگهداری از مواد منجمد دارد و به کمک این کشوهای مخصوص مواد غذایی شما همیشه تازه می مانند. این یخچال ها فضای کمی را در اشپزخانه می گیرند و اگر محیط شما متراژ پایینی دارد بهتر است مدل فریزر پایین بوش را خریداری کنید.


بدیهی ست که بخش ها و قفسه های مختلف با توجه به کاربری متفاوتی که دارند دارای دما های متفاوتی می باشند . یخچال فریزر بوش KAN60A40 با استفاده از فن های خود هوای سرد را در داخل یخچال به چرخش در می آورد به این ترتیب تمام مواد غذایی به خوبی سرد می مانند و همچنین رطوبت داخل یخچال را گرفته و به خارج منتقل می کند به این صورت از یخ زدگی مواد غذایی جلوگیری می شود. یخچال، ساید بای ساید بوش KAG90AW204 دارای ۲۸ فوت می باشد، و از سیستم خنک کننده چند گانه Multi Air Flowبا ورود محفظه هایی، در دو سر یخچال و فریزر قرار دارد، هوایی خنک، به تمام نقاط یخچال منتقل می کند، و دمای خنک برای مواد غذایی، به ارمغان می آورد. این لامپ میزان گرمای و انرژی کمتری تولید می کند، تا برای خنک کردن دوباره‌ی یخچال، انرژی کمتری صرف شود. تازه تر ماندن مواد غذایی و نگهداری بدون برفک مزایای اصلی یخچال های بدون برفک بوش است. فناوری بدون برفک، جریان هوا را برای حفظ دمای ثابت در هر گوشه ای از یخچال تقویت می کند و از ازدیاد یخ اضافه و برفک جلوگیری می کند.



از مزیت هوم بار می‌توان به آزاد سازی فضای یخچال و جلوگیری از خروج و هدر رفتن هوای یخچال و کاهش مصرف انرژی اشاره نمود. بر روی درب فریزر نمایشگر LED را کار گذاشته‌اند، که تعدادی دکمه را جهت تنظیمات مجزای هر بخش جاسازی نموده اند. حضور آبریز و یخساز بر روی درب فریزر به صورت مداوم آب گوارا و یخ های مکعبی شکل در اختیارتان قرار می گیرد. یخچال فریزر بوش مدل 80A404 از موتور Eco Silence Drive پشتیبانی می‌‌کند، این موتور همانطور که از نامش پیداست هم کاهش مصرف و هم صدای بسیار پایین را تولید می‌کند و همچنین طول عمر فراوان از دیگر دارایی‌های این موتور به حساب می‌آید. یخچال ساید بای ساید ال جی J247 از سری تولیدات سال 2020 برند ال جی می‌باشد که با طراحی Door In Door همراه شده است. این قابلیت نوآورانه به شما این امکان را می‌دهد تا با استفاده از یک صفحه منحصر به فرد که فقط...


قیمت یخچال فریزر ساید بای ساید بوش


یخچال فریزر ساید بای ساید بوش آلمان

این ساید دارای آبریز و یخ ساز اتوماتیک می باشد که به شما این امکان را می دهد تا در هر زمان که می خواهید آب خنک و یخ قالبی یا خرد شده را تنها با لمسی کوچک در اختیار داشته باشید. این ساید دارای دارای یک مینی بار نیز بر روی درب یخچال می باشد که تنها با فشار یک انگشت قابل باز شدن است و شما می توانید هر آنچه که می خواهید به آن دسترسی سریع داشته باشید. اولین کاری که باید برایتعویض فیلتر یخچال بوشانجام دهید این است که یخچال را خاموش نموده و شیرهای ورودی آب را قطع نمایید. سپس فیلتر را خلاف جهت عقربه های ساعت چرخانده تا از جای خود باز شود.


وجود فن های متعدد در یخچال های ساید بوش موجب یکنواختی سرمای درون یخچال می شود. این یکپارچگی جریان هوای سرد، طول عمر و ماندگاری مواد غذایی را بیشتر می کند. وجود سنسورهای مختلف و قفل کودک یکی دیگر از امکانات این دستگاه های پیشرفته است. روی بدنه این دستگاه ها پنل های لمسی ال ای دی وجود داشته که تنظیمات دمایی یخچال از طریق همین پنل ها صورت می گیرد. درون این دستگاه ها لامپ های LED تعبیه شده که فضای داخلی را زیبا و روشن می سازند.


حال اگر به قسمت فریزر یخچال ساید بای ساید بوش نگاهی بیندازیم به امکاناتی همچون سیستم ضد برفک، سیستم خنک کننده سریع SuperCooling و حفاظت از مواد غذایی با SuperFreezing بر می خوریم. همراه با سیستم بدون برفک نه تنها ساید بای ساید بوش از برفک گرفتن مصون می ماند؛ بلکه این امکان را می‌ دهد تا مواد غذایی بدون برفک گرفتن در هر لحظه در دسترس باشند. امکانات ظاهری ساید بای ساید بوش KAG90AI20N از تمام لحاظ عالی و بی عیب اند؛ حال بخش دیگر ماجرا و قضیه ی تامین سرمایش و دمی مورد نیاز محفظه ها تامین خواهد شد. سیستم خنک کننده ی جریان هوای چند گانه MultiAirflow هوای خنک را از طریق منافذی که در سراسر دو محفظه قرار گرفته اند به داخل محفظه وارد خواهد کرد و هوا در مدت زمان کم به حد مطلوب می رساند.


ابعاد یخچال فریزر ساید بای ساید بوش

شما با خرید ساید بای ساید بوش می‌توانید با اطمینان خاطر یخچال فریزری زیبا و با طول عمر بالا داشته باشید. برای خرید ساید بای ساید بوش می‌توانید به فروشگاه اینترنتی تهران بوش مراجعه کنید. تهران بوش یکی از نمایندگان فروش شرکت بوش و ارائه دهنده بیش از ده‌ها مدل از ساید بای ساید های بوش است تمام محصولات این فروشگاه با گارانتی معتبر و قیمت مناسب به مشتریان ارائه داده می‌شود.


یخچال فریزر ساید بای ساید بوش آلمان


برای روشنایی و دید کامل فضای داخلی یخچال ساید بای ساید بوش KAG90AW204 لامپ های LED به کار رفته است. این لامپ ها به گونه ای روشن و پر نور هستند که به طور کامل هر گوشه ای از یخچال را روشن می کنند. حتی که در هنگام تاریکی یا نبود نور، مواد غذایی موجود در داخل یخچال به طور واضح دیده می شوند.


ابعاد یخچال فریزر ساید بای ساید بوش

یکی از ویژگی های منحصر بفرد این یخچال بوش وجود یخ ساز و آب سرد کن روی درب است که در هر فصول از سال امکان آب سرد و یخ شفاف بدون باز کردن درب را می دهد. یخچال فریزر بوش ساید بای ساید 80A404 از تکنولوژی Super cool پشتیبانی می کند، این قابلیت در بخش فریزر گنجانده شده و نقش مهمی را برعهده گرفته و آن را به بهترین شکل ممکن انجام می دهد. این دارایی سرمای این قسمت را کنترل می‌کند تا از خراب و خشک شدن مواد غذایی جلوگیری کند و آن‌ها را به مدت زمان طولانی محفوظ نگه دارد.


یخچال و فریزر ساید بای ساید بوش


ساید بای ساید‌های بوش دارای تنوع بالایی هستند که با توجه به امکانات یخچال، انتظارات خود و کاربردی مد نظرتان می‌ توانید یکی از انواع این محصولات را انتخاب کنید. اما در برخی شرایط این تنوع بالا باعث سردرگمی مشتریان می شود که البته نیازی به نگرانی در این مورد نیست. دانستن همه چیز درباره ساید بای ساید بوش می‌ تواند کمک کند تا بهتر این محصولات را بشناسید و در زمان خرید تصمیم درستی بگیرید. یخچال ساید بای ساید مدل KAG90AW204 مجهز به سیستم گردش هوای مستمر است، و هوای تمام نقاط یخچال را بر اساس مواد غذایی داخل هر محوطه حفظ و خنک می کند. ساید بای‌ ساید بوش مدل KAN60A40NE مجهز به سیستم گردش هوای چندگانه است که موجب پخش هوا و حفظ تازگی مواد غذایی به‌طور یکنواخت و هماهنگ در تمام طبقات یخچال می‌شود. به‌کارگیری این سیستم نوسانات دمایی را در یخچال و فریزر به کمترین حد و زمان مورد نیاز برای خنک‌سازی را به حداقل می‌رساند.



انتخاب سنتر تخصصی ترین مرکز خرید آنلاین لوازم خانگی اصل همراه با گارانتی معتبر است. این فروشگاه دارای نمایندگی رسمی برند های معتبری نظیر دوو، اسنوا، تکنو گاز و حایر می باشد. شما می توانید کالای مورد نظر خود را به صورت اقساطی (اعتباری) خریداری کنید. مشتریان ساکن تهران علاوه بر پرداخت وجه سفارش بصورت آنلاین یا کارت به کارت می توانند وجه سفارش خود را در محل و هنگام دریافت سفارش بصورت نقدی و یا از طریق دستگاه پوز پرداخت نمایند.


ظرفیت خالص فریزر ساید بای ساید K80 معادل ۲۳۰ لیتر است و ظرفیت انجماد آن در هر شبانه روز ۱۰ کیلوگرم می‌باشد. اگر برق شما قطع شود در صورت خط بودن برقی یخچال می‌تواند تا مدت زمان ۶ ساعت تازگی و طراوت مواد غذایی شما را تامین کند. قسمت فریزر ساید بای ساید بوش K80 دارای دو کشویی شفاف می‌باشد و ۴ محفظه درب در بخش فریزر دارد.

Report this wiki page